onsdag 17 mars 2010

Let's Dance!

Från engelska Dufex kommer detta roliga ark med Let's Dance-anknytning. Dufex gör ju sina unika motiv genom att gravera mycket detaljrikt på en tunn tunn metallfolie, ej att förväxla med billigare varianter från andra tillverkare som säljer på lågprisvaruhus.
Arket är Diecut så man slipper det trista arbetet med att sitta och klippa ut motiven, bara att sätta igång och montera. Jag använder alltid siliconlim till Dufex, det ger ett mycket vackert resultat. Jag har dekorerat med lite bling bling, tycker det passar bra med glitter och glamour till detta tema. Bakgrunden på vals-arket är ett vellum från Crea motions.

3 kommentarer:

  1. Vem gör inte snygga saker om inte du,
    tänk va roligt att vi kan visa varandra vad vi gör i sådana här bloggar. Jag är nybörjare i blogg världen så det är lite enkelt i början
    men jag lär mig nog jag med skulle jag tro och önska
    tack för att du skrev i min blogg jag kommer nog snart in med en beställning
    Kram Maggan

    SvaraRadera