lördag 19 december 2009

Nu är den publicerad! Min nya webbutik!

Nu har det äntligen hänt!
Stoltz' Pyssel & Pynt har fått ett nytt utseende och blivit uppgraderad till en riktig webbutik.
En webbyrå som heter Wikinggruppen har designat den och jag har haft ett styvt arbete med att lägga in alla varor.
Ja, riktigt alla varor har inte kommit på plats i "hyllorna" ännu, än återstår en del och jag jobbar på det. Men det allra viktigaste hittar du där nu + en hel del nyheter.
Och du. när du ändå är där kan du väl skriva en rad i gästboken och säga vad du tycker, det uppskattas!
Visste du att du som länkar till Pyssel & Pynt får 5% rabatt på ditt första köp?
Använd loggan på denna sida.

2 kommentarer:

  1. Vad roligt att du är tillbaka, har saknat dina kort och alla fina motiv, det har varit fullt upp med julkortstillverkning nu, men även det har ett slut. Jag önskar dig en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År! Varma H. Maud!

    PS. Jag ska nog in och titta vad du har på din Webbsida DS.

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Får gratulera till din nya webbutik.Tycker att hela upplägget är supersnyggt.Jättetrevlig webbsida.

    Lycka till!

    SvaraRadera