torsdag 14 maj 2009

Pysselninjagittans utmanig

Gittan har en utmaning som jag inte kan låta bli att anta!
Vem som vill får anta den härifrån och skicka vidare.
Vore kul om du skrev till mig när du är klar!
Här är utmaningen:

Tre saker som finns i min/mitt:

Kyl: en bringare med kallt vatten, citroner, sweet chilisås
Frys: kött, kyckling, räkor
Handväska: Complimints, solglasögon, mobil
Sminkväska: kajal, mascara, läppstift
Badrumshylla: handkräm, nagelfilar, tandtråd
Förråd: påskpynt, ytterkrukor, gummistövlar som jag aldrig använder,
Hjärna: mycket tänk, idéer, problemlösningar
Jackficka: fickludd, en femkrona till kundvagn, ett kvitto från ICA
Kryddskåp: chilipeppar, salt, oregano
Barskåp: Penfold's Rawson's Retreat x 2, Jacobs Creek
Köksbänk: En superbra kökskniv, olivolja, flingsalt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar