onsdag 6 maj 2009

Nostalgiark


Måste bara visa ett par av mina nyinkomna ark som verkligen ger mig nostalgikänsla!
När jag var liten...(ja ja, det är länge sedan) fanns det dockor som var gjorda av celluid. Plasten var ännu inte uppfunnen... Ett av de finaste märkena på dockor var tyska Schildkröt och som logga hade de en liten sköldpadda i nacken. Jag hade en sådan docka.
Numera finns det ju dockor av alla de olika slag men då såg nästan alla dockor ut som de. Så glad jag blev när jag hittade ett par fina 3D-ark med just dessa dockor. Tror jag måste ägna kvällen åt att bygga någon av dockorna. Ja, jag vill ju inte missa Sommer på TV förstås men man har väl simultanförmåga ;-)

2 kommentarer:

  1. haha
    vi är nog på nostalgitripp lite till mans :-)
    lyssnar för fullt på musik från tiden jag va yngre.

    SvaraRadera