söndag 7 december 2008

Årets sista marknad genomförd!!


Igår stod jag på säsongens sista marknad. Det var på "hemmaplan", här i Billeberga och det var jätteroligt! En av försäljarna från Flamman i Ekeby tittade in och hon gav mig ett foto som hon tagit från Ekebymässan. Tack så mycket för det!!!
Även en gammal vän och kollega från Landskrona, Birgit M. kom och hälsade på. Vi bestämde att vi måste träffas i början av 2009 när allt lugnat ner sig lite för mig. Stort tack till alla som intresserade sig för mitt sortiment.

Bredvid mig stod en härlig tjej med jättefina "kanotter", smådockor som är en blandning mellan kaniner och råttor. Hon har en superfin blogg som jag kan rekommendera! Min trygga vrå heter den. Kolla!!
Hit till Billeberga kom mycket folk och jag känner mig väldigt nöjd med dagen. Jag måste nog beställa hem mer varor, ska kolla upp lite noggrannt nu när jag packar upp lådorna från gårdagen!


1 kommentar:

  1. Hejsan!
    Vilken mysig blogg du har! Och hjärtligt tack för dina snälla ord!!

    Ha en härlig kväll!

    Varma hälsningar
    Lotta

    SvaraRadera