fredag 21 november 2008

Julmarknad Rönnehäll Tågarp







Den här helgen är det dags igen! Jag håller på att lägga en sista hand vid det som ska med och packar ner allt i mina stora Curver-lådor. De är alldeles utmärkta till detta ändamålet och det är så bra för de är genomskinliga så det är lätt att hitta vad man söker. Till duk på bordet har jag skaffat sån där krossad sammet på Jysk bäddlager, har tre olika färger, mörkblå, röd och cremefärgad. Det får bli den röda denna gång. Sedan har jag tre stycken kortställ att ha på bordet och dem transporterar jag i en jättestor blå IKEA-kasse.
Jag fick precis in alldeles nya motiv den här veckan från bl a Dufex och Stenboden och det ska bli roligt att dem med. Mina Dufexark gick som smör för solen förra gången så det var tur att jag hann få in lite nytt i tid.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar